Στήλη: DiscLab
Νέες μουσικές κυκλοφορίες που διαταράσσουν την κοινή ησυχία (Συλλογική Στήλη)

DJ MOYA: Π305 - Δοσμένος στους ρυθμούς και τους ήχους

| 23/02/2019

Ο DJ Moya, Turntablist και Beatmaker, έγινε αρχικά γνωστός στο hip hop κοινό από τη θητεία του πίσω από τα πικαπ των Active Member και μετέπειτα ως Dj των Χνάρια. Μέχρι σήμερα, ο DJ Moya έχει κυκλοφορήσει πολλά Hip-Hop, Trip-Hop και Funky mixtapes και έχει συνεισφέρει σε πολλές μουσικές παραγωγές. Έχει συμμετάσχει σε μεγάλο αριθμό κυκλοφοριών ως Scratch DJ για Hip-Hop συγκροτήματα όπως οι The Crows, τα Χνάρια, οι Lyrical Punishment, οι Active Member και πολλά ακόμη. Επιπλέον έχει μοιραστεί τη σκηνή σε συναυλίες με καλλιτέχνες παγκοσμίου φήμης όπως οι Public Enemy, οι Dead Prez, ο Rodney P, ο DJ Skitz και άλλοι.

Αν και είναι ενεργός στη δισκογραφία από το 2007 με μία ανεξάρτητη παραγωγή, τον «Φαύλο Κύκλο ||», ενός δίσκου βινυλίου για DJs (tool), δεν είχε ηχογραφήσει μέχρι και τα τέλη του 2018 ένα ολοκληρωμένο άλμπουμ. Το «Π305» είναι ο πρώτος σόλο δίσκος του. Η παραγωγή του είναι βασισμένη στο sampling και τον πικαπισμό αναδεικνύοντας όλες τις επιρροές του Moya. Όπως θα περίμενε κανείς, το άλμπουμ είναι εμπνευσμένο από την Hip-Hop φιλοσοφία με χαρακτηρίστηκα beats, σκοτεινές μελωδίες και κομμένα samples. Ταυτόχρονα παρουσιάζει στο κοινό τις Funk και Trip-Hop επιρροές του Moya.

Κομμάτια όπως το εναρκτήριο No Escape έχουν τα χνάρια της low bap παιδείας του, άλλα όπως το Midnight in SKG, με την blaxpoitation αισθητική του, θα θυμίσουν στους παλαιότερους τις παραγωγές των Herbaliser της πρώτης περιόδου της Ninja Tune, το Into Sound είναι μια ωδή τιμής στο scratch και τη dj τεχνοτροπία, «activate to rhythm and sound» που λέει και το samples, ενώ στο κομμάτι «Who’s to blame pt II» συμμετέχει η Martzi.

Το άλμπουμ κυκλοφόρησε αρχικά online ως Beat Tape και από τον Νοέμβριο του 2018 είναι διαθέσιμο σε special edition βινύλιο με 2 επιπλέον κομμάτια. Το LP περιέχει 12 κομμάτια και κυκλοφορεί από την Mind The Wax στα δισκοπωλεία και στο Bandcamp.. Ρέει αβίαστα χωρίς επαναλήψεις και μονοτονία, έχει groove, δουλεμένες ιδέες και ανοιχτό πνεύμα και συνολικά αποτελεί το απαύγασμα της δημιουργικότητας ενός ανθρώπου δοσμένου στους ρυθμούς, του ήχους και πάνω από όλα στη hip hop φιλοσοφία αντιμετώπισης τους.

Κατά βάθος θα ήθελε να παίζει μουσική, αλλά επειδή αυτό το τρένο χάθηκε, γράφει για αυτή και βέβαια όχι από επάγγελμα αλλά από πάθος. Έπειτα από πολυετή θητεία σε περιοδικά και εφημερίδες κατέληξε στο απάνεμο(;) λιμάνι του toperiodiko.gr…