Τα ονομάζουν "σεμινάρια της ντροπής" και τα ακυρώνουν:
Οι εκπαιδευτικοί ξανά στους δρόμους!

#Συνεχίζονται τα μπλόκα δασκάλων και καθηγητών ενάντια σε αξιολόγηση και απολύσεις (αναταπόκριση από το 35ο στα Εξάρχεια)
Με πολύ μεγάλη συμμετοχή των εκπαιδευτικών στις συγκεντρώσεις, ακυρώθηκαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου και σήμερα Τετάρτη 18 τα σεμινάρια επιμόρφωσης των διευθυντών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για την αξιολόγηση, που διεξάγονται από το υπουργείο παιδείας ταυτόχρονα σε 50 διαφορετικά σημεία της Αττικής.
Το Περιοδικό και ο Βασίλης Μαθιουδάκης βρέθηκαν σε ένα από αυτά τα μπλόκα του συλλόγου Π.Ε. “Αριστοτέλης” στην Αθήνα και πιο συγκεκριμένα στα Εξάρχεια, στο 350 σχολείο.
Για τους εκπαιδευτικούς είναι σαφές ότι η διαδικασία της “αξιολόγησης” αποτελεί εργαλείο -στα πλαίσια και των πολιτικών των μνημονίων- αφενός για διευκόλυνση ιδιωτικοποίησης της εκπαίδευσης, µε τεράστιο κόστος στον οικογενειακό προϋπολογισµό και την αλλαγή προσανατολισµού του περιεχοµένου της εκπαίδευσης και αφετέρου για ένα ανθρωποφαγικό και ανελεύθερο καθεστώς εργασίας για τους ίδιους, που στόχο έχει εν τέλει τη μείωση των διδασκόντων και τις απολύσεις.
Όπως μας είπε η πρόεδρος του συλλόγου Π.Ε. “Αριστοτέλης” Ντίνα Ρέππα: “οι χιλιάδες δάσκαλοι σε όλη την Αττική που βρέθηκαν στις συγκεντρώσεις έξω από τα σχολεία που θα διεξάγονταν τα σεμινάρια για την αξιολόγηση, που τελικά ακυρώθηκαν, δίνουν αγώνα για να υπερασπιστούν το δημόσιο σχολείο, τη δωρεάν εκπαίδευση, την παιδαγωγική τους ελευθερία”.
Θυμίζουμε ότι, με το νόµο που ψήφισε πρόσφατα η κυβέρνηση µέσα σε ένα χρόνο θα διώξει το 15% των δηµοσίων υπαλλήλων, παρακάµπτοντας το Σύνταγµα, απολύτως «νόµιµα». Του χρόνου το ίδιο. Με τον νέο νόµο υποχρεωτικά το 15% των υπαλλήλων πρέπει να κριθεί ακατάλληλο (προβλέπει πειθαρχικές κυρώσεις για τους προϊστάµενους που δεν θα το τηρήσουν). Ένα 25% θα κριθεί άριστο και το υπόλοιπο 60% θα κινείται στον ενδιάµεσο χώρο προετοιµάζοντας τους µονοµάχους της επόµενης χρονιάς.
Η Ντίνα συνεχίζει για το τι αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι στην εκπαίδευση: “Απέναντι μας βρίσκεται ένα κράτος που εισάγει στην εκπαίδευση ένα απόλυτα δεσποτικό, βαθιά αυταρχικό, γραφειοκρατικό, ιεραρχικό μοντέλο διοίκησης, που το ονομάζει αξιολόγηση. Στόχος του να ξεμπερδεύει οριστικά με το δημόσιο δωρεάν σχολείο που απευθυνόταν σε όλα τα παιδιά, να μετατρέψει την εκπαίδευση σε μαγαζί με πελάτες και προϊόντα, σα να είναι επιχείρηση και να υποχρεώσει τους εκπαιδευτικούς να υπηρετούν με θρησκευτική υπακοή τούτο το μοντέλο”.
Ενώ σχολίασε αισιόδοξα το μέλλον των κινητοποιήσεων: “Η μεγάλη συμμετοχή των δασκάλων στα μπλόκα και η παρατεταμένη μάχη που δίνει η μαχόμενη εκπαίδευση, ένα χρόνο τώρα, δείχνουν ότι το κράτος βαδίζει σε ναρκοπέδιο! Η μάχη αυτή μπορεί να κερδηθεί!”
Ενθαρρυντικό για τον αγώνα που δίνουν οι εκπαιδευτικοί είναι το γεγονός ότι ιδιαίτερα την πρώτη μέρα των σεμιναρίων την Δευτέρα πολλοί και από τους ίδους τους διευθυντές που το υπουργείο καλούσε σε σεμιναρια ώστα να μπορούν να αξιολογήσουν τους συναδέλφους τους συμμετείχαν στις κινητοποιήσεις, απεργώντας και αρνούμενοι να προσέρθουν στα σεμινάρια.
Τα ραντεβού στα μπλόκα συνεχίζονται με αμείωτο ενδιαφέρον με τους εκπαιδευτικούς να δηλώνουν ότι ισχύουν κανονικά οι συγκεντρώσεις ακύρωσης των σεμιναρίων που διεξάγονται Πέμπτη 19/6 και Παρασκευή 20/6.