Χιλιάδες σελίδες για το 2022 – μέρος Α’

| 31/12/2022

Πιστοί στην αναγνωστική παράδοση παραθέτουμε σε δυο συνέχειες βιβλία που διαβάσαμε, διαβάζουμε και θα διαβάσουμε. Ως συνήθως δεν υπάρχει αξιολογική  κλίμακα ενώ περιοριζόμαστε σε λογοτεχνικής υφής έργα παντός είδους. Οι επιλογές είναι καθαρά προσωπικές και δεν χρωματίζονται από καταναγκασμούς και υποχρεώσεις -είναι free- lance. Εστιάζουμε περισσότερο σε μικρούς και μεσαίους ανεξάρτητους εκδοτικούς οίκους χωρίς να παραβλέπουμε τα ιδιαίτερα, κατά τη γνώμη μας, πονήματα των υπόλοιπων. Καθότι ο ιδρυματισμός του covid μας έστειλε για καλά στην κοιλάδα της λεκτικής απόλαυσης!

 

 

 

 

 

 

 

Φερνάντα Μελτσόρ – “Η εποχή των τυφώνων” (Εκδ. Δώμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Νάνι Μπαλεστρίνι – “Ζώντας στο Μιλάνο και τρία ποιήματα” (Εκδ. Βιβλιοπέλαγος)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ζαν- Φρανσουά Βιλάρ – “Είναι πάντα οι άλλοι που πεθαίνουν” (Εκδόσεις των Συναδέλφων)

 

 

 

 

 

 

 

 

Φρεντερίκ Α. Φαζαρντί – “Full Speed” (Εκδόσεις των Συναδέλφων)

 

 

 

 

 

 

 

 

Χάινριχ Φον Κλάιστ – “Διηγήματα” (Εκδ. Αντίποδες)

 

 

 

 

 

 

 

 

Γκυστάβ Φλωμπέρ – “Τρεις ιστορίες” (Εκδ. Αντίποδες)

 

 

 

 

 

 

 

 

Graham Greene – “Ο τρίτος άνθρωπος. Η πτώση ενός ειδώλου” (Εκδ. Άγρα)

 

Κάρστεν Ντους – “Ενσυνείδητος φόνος” (Εκδ. ΚΨΜ)

 

 

 

 

 

 

 

 

Εντουάρντο Ροσεντσβάιγκ – “Η κάμπια πάνω στον μαυροπίνακα” (Εκδ. Πανοπτικόν)

 

 

 

 

 

 

 

 

Άμος Οζ – “Η τρίτη Κατάσταση” (Εκδ. Καστανιώτη)

 

 

 

 

 

 

 

 

Alan Burns – “Η Ευρώπη μετά τη βροχή” (Εκδ. Cutenberg)

 

 

 

 

 

 

 

 

Kevin Barry – “Νυχτερινό πλοίο για Ταγγέρη” (Εκδ. Gutenberg)

 

 

 

 

 

 

 

 

Alan Trotter – “Ο μπράβος” (Εκδ. Gutenberg)

 

 

 

 

 

 

 

 

Max Aub – “Παραδειγματικοί φόνοι (Εκδ. Άγρα)

 

 

 

 

 

 

 

 

André Kubiczek -“Η αξέχαστη χρονιά της αναρχίας” (Εκδ. Κριτική)

 

 

 

 

 

 

 

 

Σέσαρ Άιρα – “Τα Φαντάσματα” (Εκδ. Καστανιώτης)

 

 

 

 

 

 

 

 

Aslı Erdoğan – “Το πέτρινο κτίριο” (Εκδ. Ποταμός)

 

 

 

 

 

 

 

 

Κώστας Γιαννόπουλος – ” Ένα καλοκαίρι στο Καδακές” (Εκδ. Λέμβος)

 

 

 

 

 

 

 

 

Εύα Μπέη – “Με τον Νίκο Καρούζο” (Εκδ. Loggia)

 

 

 

 

 

 

 

 

Αριάνα Χάρουιτς– “Σκοτώσου, Αγάπη” (Εκδ. opera)

 

 

 

 

 

 

 

 

Gianfranco Calligarich – “Το τελευταίο καλοκαίρι στη Ρώμη” (Εκδ. Ίκαρος)

 

 

 

 

 

 

 

 

Χουάν Γκοϊτισόλο -“Δον Χουλιάν” (Εκδ. Νησίδες)

 

 

 

 

 

 

 

 

Marie NDiaye – “Η εκδίκηση είναι δική μου” (Εκδ. Πόλις)

 

 

 

 

 

 

 

 

David Shafer – “Ουίσκυ Τάνγκο Φόξτροτ” (Εκδ. Πόλις)

 

 

 

 

 

 

 

 

Μάρω Δούκα – “Να είχα, λέει, μια τρομπέτα” (Εκδ. Πατάκης)

 

 

 

 

 

 

 

 

Antonio Skármeta – ” Ο ταχυδρόμος του Νερούδα” (Εκδ. Κλειδάριθμος)

 

 

 

 

 

 

 

 

Άνχελ δε λα Κάγιε – “Χρώματα πολέμου” (Εκδ. Red n’ Noir)

 

 

 

 

 

 

 

 

Τζέιμς Γκρέιντι – “Mad Dogs” (Εκδ. Πόλις)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ευγενία Μπογιάνου – “Αυτές” (Εκδ. Πόλις)

 

 

 

 

 

 

 

 

Georges Simenon – “Το τραίνο” (Εκδ. Άγρα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Γεβγκένι Ζαμιάτιν – “Εμείς” (Εκδ. Έρμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ματέο Γκαρσία Ελισόντο – “Ραντεβού με την λαίδη” (Εκδ. Καστανιώτης)

 

 

 

 

 

 

 

 

Olen Steinhauer – ” Έξοδος κινδύνου” (Εκδ. Πόλις)

 

 

 

 

 

 

 

 

Naomi Fontaine- “Kuessipan” (Εκδ. Πλήθος)

 

 

 

 

 

 

 

 

Derek Raymond -“Πέθανε με τα μάτια ανοιχτά” (Εκδ. Έρμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Gérard Delteil – “Κόκκινα και μαύρα χρόνια” (Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου)

 

 

 

 

 

 

 

 

Έλμερ Μεντόσα – “Εκείνη μπήκε από το παράθυρο του μπάνιου” (Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου)

 

 

 

 

 

 

 

 

Μαϋλίς Μπεσσερί – “Παρατεταμένος Χρόνος” (Εκδ. Ύψιλον)

 

 

 

 

 

 

 

 

Alberto Garlini – “Ο νόμος του μίσους” (Εκδ. Πόλις)

 

 

 

 

 

 

 

 

Εντουάρ Λουί – “Αλλαγή:Μέθοδος” (Εκδ. Αντίποδες)

 

 

 

 

 

 

 

 

Cormac McCarthy – “Ο επιβάτης” (Εκδ. Gutenberg)

 

 

 

 

 

 

 

 

Άννε Βέμπερ –  ” Το άσμα της Αννέτ” (Εκδόσεις της Εστίας)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ζοζέφ Αντράς – ” Για να σας πολεμήσουν” (Εκδόσεις του Εικοστού Πρώτου)

 

 

 

 

 

 

 

 

Bertolt Brecht – “Ιστορίες του κυρίου Κόινερ” (Εκδ. Κείμενα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Ντ. Χάντερ – ” Chav Αλληλεγγύη από τα υπόγεια” (Εκδόσεις των Συναδέλφων)

 

 

 

 

 

 

 

 

Helene Cixous- “Ο τελευταίος πίνακας ή Το πορτραίτο του Θεού” (Εκδ. Σαιξπηρικόν)

 

 

 

 

 

 

 

 

Χάραλντ Λούντερς – “Ζοφερή εξουσία” (Εκδ. ΚΨΜ)

 

 

 

 

 

 

 

 

Mathias Enard – “Το ετήσιο συμπόσιο της συντεχνίας των νεκροθαφτών” (Εκδ.Στερέωμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Benito Pérez Galdós – “Μια τέχνη που ζει από το θάνατο” (Εκδ. Ροές)

 

 

 

 

 

 

 

 

Lucy Fricke -“Κόρες” (Εκδ. Κείμενα)

 

 

 

 

 

 

 

 

John Harvey – “Σώμα και ψυχή” (Εκδ. Άγρα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Wolfgang Hilbig – “Ο ύπνος των δικαίων” (Εκδ. Ποταμός)

 

 

 

 

 

 

 

 

Σίμος Κουτσολιούτσος – “Και τι να πούμε εμείς οι τρομοκράτες;” (Εκδ. Άγρα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Μπενχαμίν Λαμπατούτ – ” Όταν παύουμε να καταλαβαίνουμε τον κόσμο” (Εκδ. Δώμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Vittorio Giardino – “No Pasarán!” (Εκδ. Jemma Press)

 

 

 

 

 

 

 

 

Βάλτερ Κεμπόφσκι- ” Όλα για το τίποτα”  (Εκδ. Δώμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλέξης Πανσέληνος – “Λάδι σε καμβά” (Εκδ. Μεταίχμιο)

 

 

 

 

 

 

 

 

Annie Ernaux – “Τα χρόνια” (Εκδ. Μεταίχμιο)

 

 

 

 

 

 

 

 

Δημοσθένης Ν. Βουτυράς – ” Ο έρωτας στους τάφους” (Εκδ. Φαρφουλάς)

 

 

 

 

 

 

 

 

Αλίς Ζενιτέρ – “Κράτος εν κράτει” (Εκδόσεις της Εστίας)

 

 

 

 

 

 

 

 

Λουίς Σεπούλβεδα – “Το χειρόγραφο του καθρέφτη” (Εκδ. opera)

 

 

 

 

 

 

 

 

Parker Bilal – “Σκοτεινοί δρόμοι του Καΐρου” (Εκδ. Στερέωμα)

 

 

 

 

 

 

 

 

Μπερνάρντο Αστάγα – “Σπίτια και τάφοι” (Εκδ. Εκκρεμές)

 

 

 

 

 

 

 

 

Κώστας Σωτηρίου – “Καλικούτσα” (Εκδ. Θεμέλιο)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Γεννήθηκε στην Αθήνα και μεγάλωσε στην Αθήνα. Σπούδασε Βιολογία στην Ιταλία και στην Ελλάδα. Παράλληλα, έπαιξε ως μουσικός παραγωγός σε πολλά ραδιόφωνα για πολλά χρόνια και έγραψε ως μουσικός κριτικός σε μια σειρά περιοδικά. Αυτό συνεχίζει μέχρι και σήμερα.